Ընդունված է 2007 թվականի
դեկտեմբերի 26-ին
Հոդված 1. Ընդունել ի գիտություն, որ`
1) Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության 2008 թվականի համախմբված բյուջեն կկազմի՝
ա) եկամուտների գծով՝ 50 329,5 մլն դրամ (առանց միջբյուջետային փոխանցումներից ստացվող մուտքերի), ներառյալ` Հայաստանի Հանրապետությունից ստացվող միջպետական վարկի գումա-րը և նպատակային հատկացումները,
բ) ծախսերի գծով՝ 53 761,4 մլն դրամ (առանց միջբյուջետային փոխանցումների),
գ) դեֆիցիտը (պակասուրդը)՝ 3 431,9 մլն դրամ.
2) Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության համայնքների 2008 թվականի բյուջեները կկազմեն՝
ա) եկամուտների գծով՝ 2 341,8 մլն դրամ (ներառյալ՝ պետական բյուջեից ստացվող պաշտոնական տրանսֆերտները),
բ) ծախսերի գծով՝ 2 341,8 մլն դրամ:
Հոդված 2. Հաստատել Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության 2008 թվականի պետական բյուջեն՝
|
Գումարը (հազար դրամներով) |
1. Եկամուտների գծով |
49 085 760,2 |
2. Ծախսերի գծով |
52 517 637,0 |
3. Դեֆիցիտը (պակասուրդը) |
3 431 876,8 |
Հոդված 3. Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության 2008 թվականի պետական բյուջեի դեֆի-ցիտի (պակասուրդի) ֆինանսավորմանն ուղղել այլ ներքին և արտաքին աղբյուրներից՝ 3 431 876,8 հազ. դրամ:
Հոդված 4. Հաստատել Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության 2008 թվականի պետական բյուջեի եկամուտները (առանց Հայաստանի Հանրապետությունից ստացվող միջպետական վարկի գումարի)՝ ըստ ձևավորման աղբյուրների դասակարգման առանձին խմբերի, հետևյալ չափերով՝
|
Գումարը (հազար դրամներով) |
ՊԵՏԱԿԱՆ ԲՅՈՒՋԵԻ ԵԿԱՄՈՒՏՆԵՐ |
19 832 659,6 |
այդ թվում՝ |
|
Ա. ԸՆԹԱՑԻԿ ԵԿԱՄՈՒՏՆԵՐ
|
18 732 659,6 |
որից՝ |
|
1. Հարկային եկամուտներ |
12 500 104,6 |
2. Պետական տուրք |
400 000,0 |
3. Պարտադիր սոցիալական ապահովության վճարներ |
4 300 000,0 |
4. Ոչ հարկային եկամուտներ |
1 532 555,0 |
Բ. ԿԱՊԻՏԱԼԻ ԳՈՐԾԱՌՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՑ ԵԿԱՄՈՒՏՆԵՐ |
1 100 000,0 |
Հոդված 5. Հաստատել Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության 2008 թվականի պետական բյուջեից հատկացումները՝ ըստ բյուջետային ծախսերի գործառական դասակարգման, հետևյալ չափերով՝
Խումբ |
Ենթախումբ |
|
Գումարը (հազար դրամներով) |
|
|
ԸՆԴԱՄԵՆԸ ԾԱԽՍԵՐ |
52 517 637,0 |
|
|
այդ թվում` |
|
01 |
|
ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԲՆՈՒՅԹԻ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ |
3 747 930,9 |
|
|
այդ թվում՝ |
|
|
01 |
Օրենսդիր մարմին, պետական կառավարում |
1 695 563,5 |
|
02 |
Պետական ֆինանսական կառավարում |
736 671,8 |
|
03 |
Արտաքին քաղաքական գործունեություն |
409 968,2 |
|
05 |
Ընդհանուր բնույթի իրավական գործունեություն |
159 499,4 |
|
06 |
Ընտրություններ և հանրաքվեներ |
47 211,3 |
|
07 |
Ընդհանուր բնույթի պետական այլ ծառայություններ |
699 016,7 |
02 |
|
ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ |
43 376,0 |
|
|
այդ թվում` |
|
|
03 |
Պաշտպանության բնագավառի այլ ծախսեր |
43 376,0 |
03 |
|
ՀԱՍԱՐԱԿԱԿԱՆ ԿԱՐԳԻ ՊԱՀՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ, ԱԶԳԱՅԻՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԴԱՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆ |
2 717 044,3 |
|
|
այդ թվում՝ |
|
|
01 |
Հասարակական կարգի պահպանություն |
1 379 020,7 |
|
02 |
Ազգային անվտանգություն |
883 993,9 |
|
03 |
Դատական գործունեություն |
454 029,7 |
04 |
|
ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ |
7 455 770,4 |
|
|
այդ թվում՝ |
|
|
01 |
Կրթության և գիտության բնագավառում պետական կառավարում |
101 036,8 |
|
02 |
Նախադպրոցական կրթություն |
197 130,3 |
|
03 |
Տարրական, հիմնական և միջնակարգ ընդհանուր կրթություն |
6 143 759,1 |
|
04 |
Հատուկ ընդհանուր կրթություն |
72 707,5 |
|
05 |
Արտադպրոցական դաստիարակություն |
164 017,4 |
|
06 |
Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթություն |
95 482,9 |
|
07 |
Միջին մասնագիտական կրթություն |
246 351,0 |
|
08 |
Բարձրագույն և հետբուհական մասնագիտական կրթություն |
380 713,0 |
|
09 |
Լրացուցիչ կրթություն |
30 413,0 |
|
10 |
Գիտություն |
24 159,4 |
05 |
|
ԱՌՈՂՋԱՊԱՀՈՒԹՅՈՒՆ |
2 604 620,0 |
|
|
այդ թվում՝ |
|
|
01 |
Առողջապահության բնագավառում պետական կառավարում |
70 303,1 |
|
02 |
Հիվանդանոցային բուժօգնություն |
1 157 860,8 |
|
03 |
Առաջնային (ամբուլատոր-պոլիկլինիկական) բուժօգնություն |
884 873,2 |
|
04 |
Հիգիենիկ-հակահամաճարակային ծառայության պահպանում |
135 563,7 |
|
05 |
Բուժօգնության այլ ծառայություններ |
173 078,9 |
|
06 |
Առողջապահական այլ ծառայություններ և ծրագրեր |
182 940,3 |
06 |
|
ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԱՊԱՀՈՎՈՒԹՅՈՒՆ |
13 585 928,7 |
|
|
այդ թվում՝ |
|
|
01 |
Սոցիալական ապահովության բնագավառում պետական կառավարում |
301 043,5 |
|
02 |
Կենսաթոշակային ապահովում |
7 571 462,8 |
|
03 |
Պետական նպաստներ բնակչությանը |
2 632 358,5 |
|
04 |
Սոցիալական ապահովության միջոցառումներ |
1 330 839,8 |
|
05 |
Այլ սոցիալական ծրագրեր |
1 750 224,1 |
07 |
|
ՄՇԱԿՈՒՅԹ, ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ, ՍՊՈՐՏ ԵՎ ԿՐՈՆ |
1 532 622,7 |
|
|
այդ թվում՝ |
|
|
01 |
Մշակույթի, տեղեկատվության, սպորտի և կրոնի բնագավառում պետական կառավարում |
114 675,9 |
|
02 |
Գրադարաններ |
49 095,7 |
|
03 |
Թանգարաններ և ցուցահանդեսներ |
41 821,9 |
|
04 |
Մշակույթի տներ, ակումբներ, կենտրոններ |
44 490,4 |
|
06 |
Արվեստ |
306 778,8 |
|
08 |
Հուշարձանների և մշակութային արժեքների վերականգնում և պահպանում |
109 791,6 |
|
09 |
Սպորտ |
197 529,9 |
|
10 |
Հեռուստառադիոհաղորդումներ |
361 893,9 |
|
11 |
Հրատարակչություններ, խմբագրություններ |
85 057,3 |
|
13 |
Կրոնական ծրագրեր |
30 000,0 |
|
14 |
Մշակութային և երիտասարդական ծրագրեր |
64 619,3 |
|
15 |
Քաղաքական կուսակցություններ, հասարակական կազմակերպություններ |
90 000,0 |
|
16 |
Այլ ծրագրեր |
36 868,0 |
08 |
|
ԲՆԱԿԱՐԱՆԱՅԻՆ-ԿՈՄՈՒՆԱԼ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ |
372 555,0 |
|
|
այդ թվում՝ |
|
|
05 |
Այլ ծրագրեր |
372 555,0 |
10 |
|
ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ, ԱՆՏԱՌԱՅԻՆ ԵՎ ՋՐԱՅԻՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ |
1 523 260,6 |
|
|
այդ թվում` |
|
|
01 |
Գյուղատնտեսության բնագավառում պետական կառավարում |
129 764,7 |
|
04 |
Բույսերի պաշտպանություն և սերմնաբուծություն |
64 387,2 |
|
05 |
Տոհմաբուծություն, անասնաբուժություն և հակա-համաճարակային միջոցառումներ |
181 662,7 |
|
06 |
Անտառային տնտեսություն |
236 496,0 |
|
07 |
Այլ ծրագրեր |
910 950,0 |
11 |
|
ԱՐԴՅՈՒՆԱԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆ, ՇԻՆԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԲՆԱՊԱՀՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ |
283 446,5 |
|
|
այդ թվում՝ |
|
|
01 |
Արդյունաբերության, շինարարության և բնապահպանության բնագավառում պետական կառավարում |
261 033,0 |
|
07 |
Այլ ծրագրեր |
22 413,5 |
13 |
|
ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԱՅԼ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ |
150 587,1 |
|
|
այդ թվում՝ |
|
|
04 |
Զբոսաշրջություն |
10 000,0 |
|
05 |
Ընդհանուր բնույթի տնտեսական այլ ծառայություններ |
140 587,1 |
14 |
|
ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԽՄԲԻՆ ՉԴԱՍՎՈՂ ԾԱԽՍԵՐ |
18 500 494,8 |
|
|
այդ թվում՝ |
|
|
02 |
Տրանսֆերտային վճարումներ ԼՂՀ պետական բյուջեից համայնքների բյուջեներ |
1 098 047,4 |
|
06 |
Այլ ծրագրեր |
17 402 447,4 |
Հոդված 6. Հաստատել սույն օրենքի 5-րդ հոդվածով սահմանված բյուջետային հատկացումների հաշվին ֆինանսավորվող ծախսատեսակները՝ ըստ բյուջետային ծախսերի տնտեսագիտական դասակարգման, հետևյալ չափերով՝
|
Գումարը (հազար դրամներով) |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ ԾԱԽՍԵՐ |
52 517 637,0 |
այդ թվում՝ |
|
ԸՆԹԱՑԻԿ ԾԱԽՍԵՐ |
39 365 317,0 |
այդ թվում՝ |
|
ՊԵՏԱԿԱՆ ՄԱՐՄԻՆՆԵՐԻ, ԴՐԱՆՑ ԵՆԹԱԿԱ ԲՅՈՒՋԵՏԱՅԻՆ ՀԻՄՆԱՐԿՆԵՐԻ ԱՇԽԱՏՈՂՆԵՐԻ ԱՇԽԱՏԱՎԱՐՁ |
8 433 119,1 |
որից՝ |
|
- քաղաքացիական ծառայողների պարգևատրման ֆոնդ |
84 364,7 |
ՍՈՒԲՍԻԴԻԱՆԵՐ |
1 635 278,3 |
այդ թվում՝ |
|
Ձեռնարկություններին և կազմակերպություններին տրվող սուբսիդիաներ |
1 635 278,3 |
ԸՆԹԱՑԻԿ ՏՐԱՆՍՖԵՐՏՆԵՐ |
12 734 426,1 |
այդ թվում՝ |
|
Պետական բյուջեից համայնքների բյուջեներին տրվող դոտացիաներ |
1 098 047,4 |
Թոշակներ |
7 571 462,8 |
Կրթաթոշակներ |
116 294,0 |
Նպաստներ |
2 632 358,5 |
Այլ ընթացիկ տրանսֆերտային վճարներ |
1 316 263,4 |
այդ թվում՝ |
|
- պարտադիր սոցիալական ապահովության վճարներ |
1 118 355,4 |
- ԼՂՀ Ազգային ժողովի պատգամավորների պատգամավորական գործունեության հետ կապված ծախսերի փոխհատուցում |
5 940,0 |
-ընթացիկ ներքին այլ տրանսֆերտային վճարներ |
191 968,0 |
ԱՊՐԱՆՔՆԵՐԻ ԳՆՄԱՆ ԵՎ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՎՃԱՐՄԱՆ ԾԱԽՍԵՐ |
16 562 493,5 |
այդ թվում՝ |
|
Ապրանքների ձեռքբերում |
1 500 961,8 |
այդ թվում՝ |
|
Գույք, գրասենյակային ապրանքներ և նյութեր |
1 220 934,0 |
այդ թվում՝ |
|
- գրասենյակային ապրանքներ և նյութեր |
128 147,7 |
- գույք և սարքավորումներ |
991 840,9 |
- փափուկ գույք և հանդերձանք |
100 945,4 |
Դեղորայք և վիրակապային նյութեր |
97 952,0 |
Սննդամթերք |
182 075,8 |
Գործուղումներ և ծառայողական ուղևորություններ |
130 248,7 |
Տրանսպորտային ծառայությունների վճարներ |
331 478,0 |
Կապի ծառայությունների վճարներ |
172 881,7 |
Կոմունալ ծառայությունների վճարներ |
537 715,0 |
այդ թվում՝ |
|
Էլեկտրաէներգիայի, վառելիքի և ջեռուցման ծախսեր |
382 285,0 |
Ջրմուղ- կոյուղուց օգտվելու վարձի վճարման ծախսեր |
10 214,8 |
Այլ կոմունալ ծախսեր |
145 215,2 |
Այլ ծախսեր |
13 889 208,3 |
այդ թվում՝ |
|
Գույքի վարձակալության ծախսեր |
38 896,9 |
այդ թվում՝ |
|
- շենքերի, շինությունների և բնակարանների վարձակալության ծախսեր |
38 896,9 |
Արտագերատեսչական պահպանության ծախսեր |
120 000,0 |
ԼՂՀ Ազգային ժողովի պատգամավորների նստաշրջանային ծախսեր |
3 000,0 |
Ծառայությունների ձեռքբերման և ներկայացուցչական ծախսեր |
364 545,7 |
Ղեկավարի ֆոնդ |
106 000,0 |
Այլ ծառայությունների ձեռքբերման ծախսեր |
13 256 765,7 |
ԿԱՊԻՏԱԼ ԾԱԽՍԵՐ |
13 152 320,0 |
այդ թվում՝ |
|
ԿԱՊԻՏԱԼ ՆԵՐԴՐՈՒՄՆԵՐԻ ԾԱԽՍԵՐ |
13 152 320,0 |
այդ թվում՝ |
|
ԿԱՊԻՏԱԼ ՇԻՆԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԾԱԽՍԵՐ |
13 152 320,0 |
Հոդված 7. Սահմանել, որ՝
1) 2009 թվականի հունվար ամսվա ընթացքում Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության կառավարությունը չի շարունակի 2008 թվականի բյուջետային տարվա պարտավորությունների գծով գործառնությունների ձևակերպումների իրականացումը.
2) մինչև 2010 թվականի հունվարի 1-ը երկարաձգել Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեից 2008 թվականին Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության պետական բյուջեին տրա-մադրվելիք միջպետական վարկի մարման ժամկետը` տարեկան 0.01 տոկոս տոկոսադրույքով.
3) 2008 թվականին քաղաքացիական ծառայողների բազային պաշտոնային դրույքաչափը կազմում է 40000 դրամ, հարկային ծառայողների բազային պաշտոնային դրույքաչափը՝ 55500 դրամ, Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության վերահսկիչ պալատում քաղաքացիական ծառայողների բազային պաշտոնային դրույքաչափը` 61050 դրամ, իսկ յուրաքանչյուր պետական մարմնի քաղաքացիական ծառայողների տարեկան պարգևատրման ֆոնդի միասնական տոկոսային դրույքաչափը` այդ մարմնի գծով Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության 2007 թվականի պետական բյուջեով նախատեսված քաղաքացիական ծառայողների աշխատավարձի տարեկան ֆոնդի 10 տոկոսի չափով.
4) «Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության բյուջետային համակարգի մասին» Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության օրենքի 15-րդ հոդվածի 9-րդ կետին համապատասխան՝ պետական հիմ-նարկների համար Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության կառավարության ընդունած որոշումների համաձայն բացված արտաբյուջետային միջոցների հաշիվների (բացառությամբ դատական, իրավա-պահ և դատական ակտերի հարկադիր կատարման մարմինների դեպոզիտային, իրավաբանական անձանց սպասարկման նպատակով պետական հիմնարկների համար բացված դեպոզիտային հաշիվների), ինչպես նաև հարկային պետական ծառայության և ճանապարհային ոստիկանության աշխա-տակիցների խրախուսման և (կամ) համակարգի զարգացման նպատակային ֆոնդերի հաշիվների մի-ջոցների շրջանառությունը 2008 թվականի ընթացքում իրականացվում և այդ հաշիվների մուտքերի և ելքերի նախահաշվային ու փաստացի ցուցանիշները Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության 2008 թվականի պետական բյուջեի կատարման հաշվետվություններում արտացոլվում են որպես պետական բյուջեի համապատասխան մուտքեր և ելքեր՝ Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության կառավարության կողմից սահմանված կարգով: Ընդ որում, նախահաշիվներով նախատեսվող 2008 թվականի բյուջետային տարվա եկամուտների գումարների չափով ենթակա են ավելացման սույն օրենքի 2-րդ և 4-րդ հոդվածներով հաստատված բյուջետային եկամուտների գումարները, ծախսերի նախահաշվային գումարների չափով՝ սույն օրենքի 2-րդ, 5-րդ և 6-րդ հոդվածներով հաստատված բյուջետային ծախ-սերի համապատասխան գումարները (սույն կետում նշված նախահաշիվներին համապատասխան ֆինանսավորվող ծրագրերը և դրանց գծով նախատեսվող ծախսերը որպես առանձին լրացուցիչ ծրագրեր արտացոլելով սույն օրենքի N1 հավելվածի՝ այդ ծրագրերին համապատասխանող խմբերում և ենթախմբերում), իսկ եկամուտների և ծախսերի նախահաշվային գումարների դրական կամ բացասական տարբերության չափով՝ համապատասխանաբար պակասեցման կամ ավելացման` սույն օրենքի 2-րդ հոդվածով հաստատված դեֆիցիտի (պակասուրդի) ընդհանուր գումարը և սույն օրենքի 3-րդ հոդվածով սահմանված պետական բյուջեի դեֆիցիտի (պակասուրդի) ֆինանսավորման աղբյուր-ների համապատասխան գումարները:
Հոդված 8. Հաստատել`
1) սույն օրենքի 5-րդ հոդվածով սահմանված բյուջետային հատկացումների բաշխումը` ըստ Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության օրենսդիր, գործադիր և դատական իշխանության մարմին-ների՝ սույն օրենքի N 1 հավելվածի համաձայն.
2) Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության 2008 թվականի պետական բյուջեից համայնքների բյուջեներին դոտացիաներ տրամադրելու նպատակով նախատեսված հատկացումների ընդհանուր չափերը՝ սույն օրենքի N 2 հավելվածի համաձայն.
3) Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր անշարժ գույքի կադաստրի պետական կոմիտեի համակարգի 2008 թվականի ծախսերի նախահաշիվը` 221 318,0 հազար դրամ գումարով` սույն օրենքի N 3 հավելվածի համաձայն:
Հոդված 9. Թույլատրել Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության կառավարությանը 2008 թվականին անհրաժեշտության դեպքում՝
1) վերաբաշխել սույն օրենքի N 1 հավելվածում բյուջետային ծախսերի գործառական դասակարգման նույն խմբին և ենթախմբին պատկանող նույն ծախսային ծրագիրն իրականացնող Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության պետական կառավարման մարմինների միջև՝ նրանց գծով տվյալ ծրագիրն իրականացնելու համար սույն օրենքով հաստատված հատկացումները.
2) փոփոխություններ և (կամ) լրացումներ կատարել բյուջետային ծախսերի գործառական դասակարգման նույն խմբին և ենթախմբին դասվող՝ սույն օրենքի N 1 հավելվածով սահմանված նույն ծախսային ծրագիրն իրականացնող Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության գործադիր իշխանության համապատասխան մարմինների ցանկերում.
3) սույն մասով սահմանված դեպքերում կատարված ծախսերը և ստացված եկամուտները` արտահայտելով Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության 2008 թվականի պետական բյուջեի կատարման մասին հաշվետվություններում և այդ գումարների չափով ավելացնելով սույն օրենքի 2-րդ և 4-6-րդ հոդվածներով հաստատված բյուջետային եկամուտների և ծախսերի (դրանք արտացոլելով նաև սույն օրենքի N 1 հավելվածի 14-րդ խմբի 06 ենթախմբում որպես առանձին ծախսային ծրագ-րեր) գումարները, Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության 2008 թվականի պետական բյուջեից առանց սահմանափակման իրականացնել`
ա) Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության պետական կառավարման մարմինների, ինչպես նաև տեղական ինքնակառավարման մարմինների (կառավարության ռեսուրսների հաշվին տրամադրված վարկերի վերականգնման հետ կապված) կողմից դիմումներ, հայցադիմումներ, դատարանի վճիռների ու որոշումների դեմ վերաքննիչ և վճռաբեկ բողոքներ ներկայացնելիս` «Պետական տուրքի մասին» Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության օրենքով սահմանված վճարումները.
բ) Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության հարկային մարմինների կողմից Լեռնային Ղարա-բաղի Հանրապետության պետական կառավարման մարմիններում և պետական հիմնարկներում Լեռ-նային Ղարաբաղի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով կատարված ստուգումների և վերստուգումների արդյունքում առաջադրված լրացուցիչ հարկային պարտավորությունների մարման համար անհրաժեշտ վճարումները.
գ) «Պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունների մասին» Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության օրենքին համապատասխան ոչ կառավարչական բնույթի գործունեություն իրականացնող պետական (բյուջետային) հիմնարկների պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունների վերա-կազմակերպման նպատակով՝ Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության պետական ռեգիստրում պետական գրանցման, կնիքների պատրաստման թույլտվության, ինչպես նաև կազմակերպությանը հանձնված գույքի գրանցման համար «Պետական տուրքի մասին» Լեռնային Ղարաբաղի Հանրա-պետության օրենքով սահմանված վճարումները.
դ) սոցիալական ապահովության մարմիններից արտոնյալ պայմաններով ավտոմեքենաներ ստա-ցած հաշմանդամներին վարորդական իրավունքի վկայական և ավտոմեքենայի պետական համարանիշ տալու, ինչպես նաև ավտոմեքենայի գրանցման ու վերագրանցման համար «Պետական տուրքի մասին» Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության օրենքով սահմանված վճարումների գծով այդ հաշմանդամների փոխարեն, նշված օրենքի 30-րդ հոդվածի պահանջների համաձայն, Լեռնային Ղարա-բաղի Հանրապետության կառավարության կողմից կատարվող ծախսերը.
4) վերաբաշխել սույն օրենքի N 3 հավելվածով սահմանված Լեռնային Ղարաբաղի Հանրա-պետության կառավարությանն առընթեր անշարժ գույքի կադաստրի պետական կոմիտեի 2008 թվականի ծախսերը (ինչպես ըստ ծախսային հոդվածների, այնպես էլ կոմիտեի կենտրոնական ապարատի և ստորաբաժանումների միջև) այն պայմանով, որ թույլ չտրվի կոմիտեի՝ սույն օրենքի N 1 հավելվածում բերված ծախսային ծրագրերի գծով նախատեսված հատկացումների ծավալների փոփոխություն և սույն օրենքի N 3 հավելվածով սահմանված յուրաքանչյուր ծախսային հոդվածի գծով նախատեսված ծախսերի ընդհանուր գումարի կրճատում՝ 15 տոկոսի, կամ ավելացում՝ 30 տոկոսի չափով.
5) «Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության բյուջետային համակարգի մասին» Լեռնային Ղարա-բաղի Հանրապետության օրենքի 24-րդ և սույն հոդվածի 1-ին, 2-րդ և 7-րդ մասերին համապատաս-խան թույլատրվող վերաբաշխումներով պայմանավորված փոփոխություններ կատարել սույն օրենքի N 3 հավելվածում.
6) սույն օրենքի 4-րդ հոդվածով հաստատված եկամուտների կազմում չնախատեսված և պետա-կան բյուջե մուտքագրված նվիրաբերված գումարներն ըստ նվիրաբերողի կողմից որոշված ուղղությունների «Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության բյուջետային համակարգի մասին» Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության օրենքի 24-րդ հոդվածի 8-րդ մասի համաձայն օգտագործման դեպքում՝ այդ գումարների չափով ավելացնել սույն օրենքի 2-րդ և 4-րդ հոդվածներով հաստատված բյուջետային եկամուտների և ըստ այդ եկամուտների հաշվին կատարվելիք բյուջետային ելքերի պատ-կանելիության փոփոխության ենթարկել 2-րդ, 5-րդ և 6-րդ հոդվածներով հաստատված բյուջետային ծախսերի համապատասխան գումարները և N 1 հավելվածով նախատեսված սույն մասում նշված եկամուտների հաշվին ֆինանսավորվող համապատասխան ծախսային ծրագրերի գծով սահմանված հատկացումները (կամ, եթե սույն մասում նշված եկամուտների հաշվին ֆինանսավորվող ծախսային ծրագրերը նախատեսված չեն սույն օրենքի N 1 հավելվածում` դրանք որպես առանձին լրացուցիչ ծրագրեր արտացոլել սույն օրենքի N 1 հավելվածում` այդ ծրագրերին համապատասխանող խմբերում և ենթախմբերում).
7) պահպանելով սույն օրենքի 8-րդ հոդվածի 1-ին մասով հաստատված ծախսային ծրագրերի գծով հատկացումների ընդհանուր գումարները` վերաբաշխել դրանք ըստ բյուջետային ծախսերի տնտեսագիտական դասակարգմամբ սահմանված հոդվածների (առանց սահմանափակման):
Հոդված 10. Սույն օրենքի N N1-3 հավելվածները համարվում են սույն օրենքի անբաժանելի մասերը:
Հոդված 11. Սույն օրենքն ուժի մեջ է մտնում 2008 թվականի հունվարի 1-ից:
ԼԵՌՆԱՅԻՆ ՂԱՐԱԲԱՂԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՆԱԽԱԳԱՀ ̀ Բ.ՍԱՀԱԿՅԱՆ
30 դեկտեմբերի 2007 թ.
ք.Ստեփանակերտ
ՀՕ-99